Під час збору очікувань учасники озвучили бажання навчитися справлятися зі стресовими ситуаціями, з якими, за словами учасників, вони щодня стикаються в роботі. Багато учасників висловили думку, що вони відчувають себе в постійному стресі за великої кількості людей, з якими вони спілкуються протягом робочого дня, великого обсягу роботи, частих стресогенних і емоційно складних ситуацій. Тому, всі учасники висловили думку, що тренінг з управління стресом для них потрібний і важливий.

Протягом семінару учасники познайомилися з видами стресу і механізмом виникнення стресу. Дізналися про алгоритм роботи зі стресовою ситуацією, коли стрес вже відбувся і про методи запобігання розвитку патогенних стресових станів. Практичні вправи дали можливість учасникам тренувати навик зняття напруги в стресовій ситуації. Учасники дізналися про превентивні заходи професійного вигорання як наслідок накопичених стресів.

Більшість учасників були активні під час обговорень і тренування практичних навичок. Цікавою була зворотний зв’язок учасників наприкінці тренінгу: всі учасники відзначили підвищення свого емоційного фону і висловили думку про те, що участь у тренінгу було для них корисним, як отриманими знаннями, так і практичними навичками.