Обрати сторінку

онлайн-курс

Ведення випадку в соціальній роботі

Сучасна соціальна робота в Україні функціонує в умовах глибоких трансформацій, зумовлених війною та соціально-економічною кризою. Це призвело не лише до зростання кількості клієнтів із комплексними потребами, але й до зміни самої природи соціальних проблем, що потребують професійного втручання. Фахівці часто опиняються в ситуації, коли ресурси та час обмежені, а чітких алгоритмів немає, що може призводити до вигорання та зниження ефективності.

ЯКЩО ВИ:

=

Не знаєте, з чого почати роботу з клієнтом і як встановити з ним контакт?

=

Відчуваєте невпевненість під час візиту до сім’ї, особливо коли зустрічаєш опір чи недовіру? 

=

Не маєте готових шаблонів та інструментів, і доводиться витрачати час на їх пошук?

=

Важко розпізнати потреби сім’ї: що питати і на що звертати увагу?

=

Плутуєтесь в документах – багато різних планів, актів і форм, і не зрозуміло, які з них справді потрібні і як правильно їх оформити?

=

 Важко розпізнатиєте критичні сигнали, що вказують на ризики для сім’ї чи дитини.

Тоді курс “Ведення випадку в соціальній роботі” – саме те, що вам потрібно!

Для кого цей курс

Для фахівців у галузі соціальної роботи, співробітників та волонтерів громадських організацій, які працюють з дітьми та сімʼями 

Мета курсу

Сформувати та розвинути професійні компетентності, необхідні для ефективного ведення випадку сімей та осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Цей курс включає:

Z

3 модулі

Z

11 уроків

Z

6 відео

Z

11 практичних завдань

Z

а також словник, роздаткові матеріали, шаблони документів, інфографіки та додаткові матеріали

Модуль 1

“Основи ведення випадку” [4 год]

У результаті ви будете:

Z

Розуміти, що таке ведення випадку, його мету та завдання

Z

Вміти визначати рівень складності випадку

Z

Вміти ефективно налагоджувати взаємодію з клієнтом

Z

Знати основні принципи особистої безпеки під час відвідування сім’ї / особи

Z

Знати чинний алгоритм ведення випадку та важливість його застосування відповідно до індивідуальних особливостей клієнта

Z

Знати, що таке оцінювання потреб сім’ї/особи

Модуль 2

“Документування випадку” [10 год]

У результаті ви будете:

Z

Знати нормативно-правову документацію, яка регулює процес ведення випадку

Z

Знати як  розробляється індивідуальний план соціального супроводу відповідно до потреб клієнта

Z

Вміти оформлювати акт оцінки потреб згідно зі стандартом

Z

Вміти визначати потреби клієнта та розробляти  ефективні стратегії підтримки

Z

Знати процедури і стандарти фіксації, збереження та передачі інформації

Z

Знати фактори, що впливають на досягнення змін у процесі ведення випадку

Z

Знати переваги належного ведення документації, яка стосується ведення випадку

Модуль 3

“Надання соціальних послуг за допомогою технології ведення випадку” [3 год]

У результаті ви будете:

Z

Вміти визначати класифікацію соціальних  послуг та правові підстави надання

Z

Вміти ідентифікувати осіб, які потребують соціальних  послуг та визначати оптимальні шляхи підтримки

Z

Розуміти  роль різних  суб’єктів у процесі ведення випадку та могти координувати соціальну підтримку

Спікери курсу

  • Оксана Мельниченко

    Оксана Мельниченко

    Тренерка та експертка МГО "МЦРЛ", директорка Центру надання соціальних послуг Вишневої міської громади, експертка з питань протидії домашньому насильству, сімейна медіаторка
  • Тетяна Геруля

    Тетяна Геруля

    Начальниця відділу соціальної роботи Центру надання соціальних послуг Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
  • Ірина Басіста

    Ірина Басіста

    Тренерка та експертка МГО "МЦРЛ", психологиня, психотерапевтка, спеціалістка з роботи з прив'язаністю та втратою
  • Тетяна Легета

    Тетяна Легета

    Психологиня, фахівчиня Тернопільського обласного центру соціальних служб
  • Мар'яна Гевко

    Мар'яна Гевко

    Тренерка та експертка МГО "МЦРЛ", дитяча психологиня, консультантка з навчання та розвитку